czwartek, 30 czerwca 2016

Bazarek

Kochani.Dziś tylko trochę pisaniny.Bardzo serdecznie chcę zaprosić Was na bazarek dla kociaków i spółki.Teraz kiedy trochę się zepsułam ,będę mogła się tym zająć.Pieniążki z bazarku poświęcone będą na remont i wyposażenie kociego domku,który sypie się od zewnątrz jak i również wewnątrz.Regulamin bardzo prosty.Bazarek będzie trwał tydzień.Począwszy od jutra,gdzie zacznę wstawiać kolejne fanty.Czyli zaczynamy od 1 lipca a kończymy 7 lipca o godz.22.Bazarek ma formę licytacji,wygrywa ten kto oferuje najwyższą kwotę za dany fant.Jeśli ktoś ma ochotę wystawić coś od siebie to bardzo proszę.Bardzo Was proszę o nagłośnienie sprawy wśród znajomych.Jeśli gdzieś się pomylę to bardzo proszę mnie poprawić.Fanty które wystawię są zarówno ode mnie jak i podarowane przez dobre dusze przychylne kwiaciarence i jej gromadzie.Z całego serca zapraszam Was moi mili i dziękuję za dobro jakim mnie obdarowaliście do tej pory.Wasza kwiaciarenka.Zapomniałam dodać że koszty przesyłki pokrywa kupujący.Po zakończeniu bazarku oczywiście porozumiemy się mailowo.

2 komentarze:

  1. udostępniłam na fb, powodzenia :) i zadbaj o siebie, kto to widział tak się psuć! zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję.Ciężko było,tak niewiele brakowało i wylądowałabym w szpitalu.Staram się jednak być twatda według przysłowia o twardym tyłku

    OdpowiedzUsuń