niedziela, 1 czerwca 2014

Witam

Serdecznie wszystkich.Tyle różnych rzeczy się dzieje ,że tak naprawdę nie wiem co pisać,co jest istotne a co nie.Może coś w skrócie.Kwiaciarenka próbowała powalczyć o lepszy byt dla siebie i zwierzaków ,niestety półroczna walka,prośby,zapewnienia nie dają rezultatu,banki stają okoniem i ani rusz do przodu.Zaczynam się poddawać choć to nie w moim stylu,jednak zbyt długo się to ciągnie.Nie mam już pomysłów i sił do przekonywania.Najśmieszniejsze jest to że nic nie wskórałam a dostałam propozycje poprowadzenia warsztatów z czterech dziedzin w moim lokum którego nie mam.Są pomysły na rozwój,na poprowadzenie miejsca przyjaznego ludziom i zwierzętom,w bankach chyba nie siedzą ludzie tylko procedury,w końcu jeśli podwinie mi się noga to ja tracę a nie bank.Dziwne to życie ,człowiek chce dobrze a wychodzi jak zwykle.
Zwierzyniec trzyma się dobrze,Lunka pojechała do nowego domku i na drugi dzień wróciła bo Państwo jednak nie było gotowe na dodatkowego lokatora.Pragnę donieść że Apsik ma harem kobitek,zapoznanie odbyło się bardzo spokojnie,dziewczyny zadowolone i napalone a król pokazywał 2 ząbki które mu zostały,no wstyd normalnie.Teraz kolega spaceruje po ogródku,na odpoczynek chodzi do kociego lokum,ba nosi się króla na rękach i przynosi z powrotem na spacery,no chyba że przyśnie się w czasie spacerku to nie tykam niech śpi.
zapoznanie z pierwszą dziewczyną,brak zainteresowania

druga dziewczyna i nic

zaczepki a ten nic udaje że czegoś szuka.
drzemka a Korcia pilnuje króla
Apsik jest ostatnio bardzo słaby,niby je posiłki ale widać  jak wiele ma lat w każdy jego drobnym kroczku.
Nie wiem ile czasu mu pozostało,mam nadzieję jednak że jest zadowolony.tak wiele chciałabym jeszcze zrobić,tak wielu zwierzakom pomóc.Kiedy wchodzę na facebooka tyle tam bied , nieszczęśliwych oczu i pyszczków,bardzo Was proszę żebyście nie zapominali o nas.Marzę o zrobieniu woliery dla kociaków,nie mogę ich za bardzo wypuszczać,mieszkam przy ulicy a ta zbiera swoje żniwa,marzę o dodatkowym kątku do przetrzymywania psiaków po zabiegach,najwyższa pora się za to zabierać.Nie myślę tu o nie wiadomo jakich luksusach,tylko o panelach ogrodowych i siatce z której możemy zrobić kociakom wybieg.Następne biedy czekają w kolejce.Bardzo Was proszę o pomoc,o drobny gest jaki możecie wykonać.Są tacy którzy nie mogą lub nie chcą zwierzaka,są jednak tacy którzy chcą za wszelką cenę im pomagać i ja do nich należę,więc proszę o szansę niesienia im pomocy.Mam też ogromną prośbę,kochani może ktoś ma starego ale działającego laptopa,mój padł ,matryca nie wyświetla obrazu,już nie warto naprawiać.Mam w nim mnóstwo obrazów ,dzięki którym mogę malować na zamówienie,morze ktoś takowy posiada to bardzo proszę o kontakt.Bardzo się staram by zwierzakom niczego nie brakło i bardzo proszę nie zapominajcie o nas.Na koniec dwóch uciekinierów na wolności.
Zapomniałam dodać że dwie panie są po zabiegu sterylizacji.Jakieś materiały do wykonania powyższych prac też chętnie przygarniemy.Prosimy pamiętajcie o nas.Dziękujemy tym ,którzy nas wspierają i pamiętają.Pozdrowienia .





2 komentarze:

  1. Przykro mi, nie mam zbednego laptopa, ale jesli mozesz wejsc w gumtree ,tam jest oddam za darmo , to moze cos wygrzebiesz, nastepnie jak dostane pieniazki to Ci podesle w tym tygodniu,pozdrawiam, ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzenko wierze ogrom pracy przy zwierzakach i potrzeby wielkie, ale Ty masz wielkie serce i wierzę, że przebrniecie przez trudności.Za niedługo przerwa wakacyjna ale od wrzesnia planujemy nowe akcje;) buziaki!

    OdpowiedzUsuń