niedziela, 6 kwietnia 2014

odpowiedź

W związku z tym że kilka osób prosiło o numer konta na pasku bocznym,spełniam tę prośbę,tak jest mi łatwiej bo nie muszę pisać do każdego z osobna.Jeśli ktoś wyraża chęć takiej pomocy to bardzo proszę.Tym którzy wpłacają bardzo dziękujemy.Nadal przeprowadzamy sterylizację kolejnych dziewczynek,przyjechała druga klatka.Staram się żeby wszystkie panny były zoperowane i żebym nie musiała dokonywać bardzo trudnych dla mnie wyborów.W ostatnim czasie stało się coś bardzo smutnego,nie chcę o tym pisać ani mówić,to tak bardzo boli że minie dużo czasu zanim to jakoś przyjmę w miarę spokojnie.Piesio Dingo ma gorsze dni,znowu leki,opieka.Takie cykle będą się powtarzać.I miła wiadomość panna ruda Dzwoneczek pojechała do nowego domku w Warszawie.Państwo już przysłali zdjęcia,widać że jest zadowolona.Przepraszam że nie ma zdjęć,muszę się jakoś pozbierać.Pozdrawiam wszystkich serdecznie.

6 komentarzy:

  1. Marzenko kolejny dzień, kolejne wyzwania ale trzeba iść do przodu. Zwierzaki mają dom, czują się kochane! oby kolejne były słoneczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymaj się ciepło.Życie to koło.Raz góra raz dół.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. kurczę, poszło 4 kwietnia, trochę mi się pospieszyli, bo miałam ustawione na 7.
    ale jak tylko odwieszą mi "konserwację" w banku , to zaraz zmienię i ustawię jeszcze raz.
    a smutek musisz przetrawić w sobie. wtedy może napiszesz.
    serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może i fajne,jednak to ciężka robota jest,na końcu nagroda Piękne ślipeczki wpatrzone we mnie jak w tęcze to dopiero jest Fajne.

    OdpowiedzUsuń