środa, 19 marca 2014

Miłość i opieka

czynią cuda,naprawdę.Pies o którym mowa w poniższym poście,stanął sam na nogi,mało tego zasuwa jak mały autobusik i blask w oczach bezcenny.Niestety jest głuchy,prawdopodobnie powikłanie po nieleczonym zapaleniu uszu,na to już wpływu nie mamy i zmiany są nieodwracalne.Wiek określony na około 15 lat.Prognozy bardzo ostrożne,ale udało się.Na jak długo nie wiadomo.

Pierwsze spacerki bez podpierania ręcznikiem,w jednym ręku smycz w drugim aparat.

2 dni później już bez pomocy
Dużo chodzi to jego żywioł,na noc nie ma zmiłuj spanie z kociakami.
Jeszcze jeden przykład Lunka z zakroczymia




i teraz
Nie dawała się dotknąć,a teraz bawi się szaleje,jest po sterylizacji.Nie pisałam chyba Ze Zuzia ma nowy domek niedaleko mnie a i Orzeszek ma szanse na adopcje.Właśnie jest po sterylizacji,niestety w karcerze z dwoma koleżankami.Państwo zaoferowali się leczyć Orzeszkowi oczko u specjalisty w Warszawie.I coś na wesoło.Na dworze zimno a my mamy ciepełko o proszę,miło tak spać .




Chcę podziękować za karmy dla pieska  i kociaków.Wszystkie przesyłki dodarły i są pokolei zjadane.Chyba smakują ,wcinają aż im się uszy trzęsą.Do miłego.




11 komentarzy:

  1. bardzo się cieszę, że wszystko dobrze sie układa, kwiaciarenko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne foty, dobrze czytać że zwierzaki zdrowieją;) i spacer udany!

    OdpowiedzUsuń
  3. Spacer udany,takich biegów to ja już dawno nie uskuteczniałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kwiaciarenko cieszę się że się tu pojawiasz:)
    Jesteś niesamowitą kobieta z sercem większym niż ta planeta na której żyjemy :)
    Gorąco pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja dziękuję że zechciałaś mnie odwiedzić.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kwiaciarenko! Pomyślałam, że w widocznym miejscu na Blogu powinnaś wstawić nr. konta bankowego do wpłat. :)
    D.

    OdpowiedzUsuń
  7. i to jest dowód na to, że Twoje starania nie idą na marne!
    ale spanie mają gromadne, fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To spanko służyło kiedyś jako kosz na warzywa i owoce.Kwiaciarenka miała kiedyś sklepik ,jednak trzeba było wybrać i wybrałam.Stąd Kwiaciarenka od kwiaciarni.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysł z kontem w widocznym miejscu nie kiepski:)
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń